Het is prettig als je erop kunt vertrouwen dat je organisatie op rolletjes loopt. Dat de dienstverlening on point is. Dat systemen perfect samenwerken en alles op zijn plek valt. Dat iedereen precies weet wat er van hem of haar wordt verwacht. Dat alle benodigde informatie altijd en overal beschikbaar is.

Voor een vlekkeloze bedrijfsvoering is een gedegen IT-omgeving essentieel. IT is namelijk geen instrument, maar een strategische keuze. Een solide IT-infrastructuur die zich aanpast aan de dynamiek jouw organisatie. En altijd meegroeit met je ambities.

Om een op maat gesneden IT-oplossing op te bouwen én te beheren is fundamentele kennis van een organisatie van levensbelang. Je moet weten wanneer, waar en hoe infrastructuren gebruikt worden. In welke situaties informatie ontsloten dient te zijn en wanneer juist niet. Welke hard- en softwaretoepassingen een organisatie sterker maken. Of sneller. Of efficiënter. En dat is precies hoe we bij Felton naar IT-dienstverlening kijken: IT-beheer begint bij betrokkenheid.

Betrokkenheid

Felton ontwikkelt en realiseert IT-toepassingen voor middelgrote en grote organisaties. Onze dienstverlening is breed: we houden ons bijvoorbeeld bezig met consultancy op het gebied van IT security maar draaien ook onze hand niet om voor inrichting en beheer van een modern workplace. Door ons uitvoerig in onze opdrachtgever te verdiepen, leren we de uitdagingen kennen, zien we de mogelijkheden en voelen het ritme van de organisatie. We voeren kennisgesprekken, verdiepen ons in de markt en maken ons het mission statement van een organisatie eigen. Hierdoor leren we de business critical systemen kennen. En zo komen we tot de beste oplossing.

Beheer

Aangezien een bedrijf zich blijft ontwikkelen, stopt onze betrokkenheid niet bij de oplevering van een werkplek of complete netwerkoplossing. Bij Felton ziet IT-beheer er dan ook net iets anders uit dan bij de meeste van onze collega’s. Onze helpdesk vormt de spil in de communicatie met onze eindgebruikers. Daarnaast heeft elk van onze opdrachtgevers een dedicated supportteam achter zich staan. 24/7 zorgen deze specialisten ervoor dat de IT optimaal blijft presteren. En omdat zij de organisatie van binnenuit kennen én de dynamiek van het bedrijf begrijpen, weten zij precies wat er moet gebeuren als de situatie om een interventie vraagt.

Share This