Wilt u weten waarom Managed Services onmisbaar is binnen uw organisatie? Onze specialisten vertellen u er graag meer over!

Managed Services

Bent u op zoek naar ontzorging rondom het beheer en de beveiliging van uw ICT infrastructuur? Dan adviseren wij u om gebruik te maken van onze veel geprezen dienst Managed Services.

Voor organisaties die het beheer van (delen) van de ICT liever uitbesteden aan een specialist, bieden wij onze Managed Services. Deze dienst omvat preventieve en correctieve maatregelen zoals monitoring, vervanging defecte appratuur, analyses, incident- en change management op de in het beheer zijnde netwerk- en beveiligingscomponenten. Dit zorgt ervoor dat de infrastructuur altijd in optimale staat is voor de business activiteiten.

Uniek en flexibel kostenmodel
Felton heeft een aantrekkelijk en volledig schaalbaar kostenmodel voor haar klanten ontwikkeld. Maakt u (tijdelijk) minder gebruik van onze diensten, dan nemen ook uw kosten af. Door onze maandelijkse facturering weet u elke maand waar u aan toe bent.

Vaste klantenteams
Bij Felton geloven we in onze bewezen persoonlijke aanpak. Dat doen wij door te werken met vaste klantenteams en huisengineers die uw business-omgeving het beste kennen en uw taal spreken. Het vaste klantenteam vormt hiermee een verlengstuk van uw organisatie.

Van SLA naar XLA
Bij Felton kijken we verder dan de overeengekomen afspraken en procedures. Voor een optimale service-ervaring werken wij niet alleen met SLA’s (Service Level Agreements) maar ook met de nieuwe standaard XLA’s (eXperience Level Agreements). Dit betekent dat wij pas tevreden zijn als uw gebruikers tevreden zijn. Ervaar het verschil!

De voordelen van Felton Managed Services op een rijtje:

  • Geen omkijken meer naar het dagelijkse beheer van het netwerk.

  • Een uniek en uiterst schaalbaar kostenmodel.
  • Beschikbaar voor alle ICT infrastructuur onderdelen (netwerk, security, servers, werkplekken, cloud).
  • Een team van specialisten monitort de beschikbaarheid van de geleverde oplossing en grijpt in op het moment dat dit nodig is.

  • Een eigen klantenteam dat uw omgeving door en door kent.

  • Ook buiten kantoortijden en in het weekend kunt u terugvallen op ons professionele managed services team.

  • Monitoring van gebruikerservaringen en klanttevredenheid.

Neem contact op met één van onze managed services experts

Stel hier uw vraag over managed services: