Vacature

Skilled Servicedesk medewerker

Felton is al meer dan 35 jaar actief in het ontwerpen, implementeren en beheren van veilige ICT (Cloud) infrastructuren. Wij bieden een brede integrale aanpak zijn voor de volledige scope van onze dienstverlening gecertificeerd voor ISO27001 en NEN7510. Maar er is meer. Met ruim 90 specialisten aan boord hebben we een schat aan ervaring om grenzen te verleggen op het gebied van Cloud Services, Managed Services, Cybersecurity en Outsourcing.

Felton is een waanzinnig leuk bedrijf om bij te werken. Wij bieden je de kans om te werken met state-of-the-art technologie, de mooiste klanten met uitdagende projecten en de beste mensen in het vakgebied. Wil je graag deel uitmaken van een sterk groeiende organisatie met veel kansen voor persoonlijke ontwikkeling, fluitend naar je werk en fluitend weer naar huis reageer dan op deze openstaande vacature.

De functie

Als ervaren ICT servicedeskmedewerker ben je met het team medeverantwoordelijk voor alle binnenkomende 1e en 2e lijns incidenten. Per mail of telefonisch beantwoord je de meest uiteenlopende IT-gerelateerde vragen. Het is jouw taak om zo effectief en kwalitatief mogelijk de gebruiker te ondersteunen. Ben je geduldig, service- en klantgericht en heb je de kennis in huis onze klanten optimaal te ondersteunen, solliciteer dan direct.

Je bent verantwoordelijk voor het aannemen, registreren en afhandelen van incidenten. Dit betekent dat je de gemelde incidenten onderzoekt, analyseert en oplost. Je zorgt ervoor dat de incidenten worden opgelost met inachtneming van de afgesproken SLA. Mocht dit niet lukken dan schakel je met collega’s op andere afdelingen om de incidenten als 3e lijn incidenten te kunnen doorzetten/oplossen.

De functie wordt uitgevoerd op ons hoofdkantoor in Amersfoort en periodiek bij klanten op locaties door heel Nederland.

Wat ga je onder andere doen

Als skilled servicedesk medewerker ben je ook verantwoordelijk voor het monitoren van de systemen waar wij verantwoordelijk voor zijn. Je voert de werkzaamheden zo veel mogelijk remote uit. Het kan echter voorkomen dat er ondersteuning op de locatie van de klant geboden moet worden.

Indien nodig adviseer en help je klanten bij diverse vragen, installeer je software en hardware en maak je gebruikersaccounts aan en geef je rechten uit.

Je komt te werken binnen een succesvolle, ambitieuze en ondernemende organisatie waar je in aanraking komt met ICT vraagstukken uit diverse branches zoals: zorg, financiële sector, retailmarkt en onderwijs.

De ideale kandidaat:

 Wat zoeken wij in onze nieuwe collega:

Als de volgende persoonskenmerken je aanspreken; specialist, passie voor technologie en innovatie, betrokken, klantgericht, gedreven, teamspeler en een ‘can do’ mentaliteit, dan ben jij de collega die wij zoeken en bieden we je een fantastisch leuke job in een sterk groeiend bedrijf. 

  • Afgeronde relevante MBO opleiding en bij voorkeur al een aantal jaren relevante werkervaring
  • Uitstekende communicatieve eigenschappen en heb je een klant- en servicegerichte houding;
  • Goede ervaring met Microsoft Windows, Microsoft 365 en Microsoft Office, heb je kennis van ITIL processen en het zou goed passen als je kennis en ervaring hebt met Topdesk (maar dat kunnen we je ook leren).

Wat wij bieden

  • Een goede marktconforme beloning in lijn met je opleiding en ervaring;

  • Enthousiaste en professionele collega’s die de belangen van onze klanten vertegenwoordigen en in een informele sfeer hun werk doen;

  • Ruimte voor opleiding en ontwikkeling in lijn met persoonlijke ambities en bedrijfsdoelstellingen;

  • Een plek waar je de ruimte krijgt om zelfstandig je werkzaamheden uit te voeren en waar geen dag hetzelfde hoeft te zijn;

  • Een dynamisch bedrijf met ambitieuze groeiplannen;

  • Werkdagen beleven wij met zo veel mogelijk plezier en uitdaging;

  • Wij bieden je de kans om te werken met state-of-the-art technologie, de mooiste klanten met uitdagende projecten en de beste mensen in het vakgebied;

  • Leuke vrijdagmiddagborrels en ruimte voor ontspanning;

  • Deze functie is fulltime (40 uur).

Solliciteren

Heb je interesse én voldoe je aan de eisen in het profiel?

Dan zien wij jouw sollicitatie, voorzien van een up-to-date CV + een motivatie, graag tegemoet.
Solliciteren kan via solliciteren@felton.nl

Informatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ellen Boot (HR manager)
Telefoon +31 (0)88 4637747.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.