Webinar: Beveilig uw organisatie tegen cybercriminaliteit.

IT Support Services

IT support services: technisch aanspreekpunt

Support services bestaat uit eerste- en tweedelijns specialisten die zeven dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar zijn voor het oplossen van storingen in de ICT infrastructuur van onze klanten.

Onze IT support services zijn bedoeld voor die organisaties die een technisch aanspreekpunt willen hebben met gegarandeerde response en hersteltijden van de door u aangeschafte hardware, software en/of licenties. Daarnaast zoekt u een vakkundige partner die bekend is met uw omgeving en gecertificeerd is om technisch support te verlenen.

Afhankelijk van uw wensen kunnen wij u met support services ontzorgen op het gebied van ICT infrastructuur beheer. Dit kunt u opschalen tot volledige ontzorging door gebruik te maken van onze outsourcing. Onze diensten zijn een verlengde van uw eigen organisatie en erop gericht om de beschikbaarheid, continuïteit en veiligheid van uw netwerk, apparatuur, gegevens (data) en business te maximaliseren. 

Voordelen van onze IT support services:

  • 7×24 bereikbaarheid voor storingen in de security en ICT infrastructuur.
  • Incident management, problem management, warranty handling.
  • Team met ervaren en gecertificeerde eerste en tweedelijns specialisten.
  • Ondersteuning voor hardware en software van o.a.: Cisco, HP Aruba, Extreme Networks, Palo Alto Networks, Microsoft, Fortinet en Proofpoint.
  • Eenvoudig uit te breiden met managed (security) services en/of outsourcing voor volledige ontzorging van uw ICT infrastructuur beheer.

Neem contact op met één van onze support services experts

Stel hier uw vraag over IT support services:

Contact formulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.